Megint egy "mit főzzek úgy, hogy ne kelljen előtte még vásárolni menni" ebéd... Bár aláírom, hogy a kamra és a hűtőszekrény tartalma háztartásonként változó lehet. Nálam valamilyen hús a fagyasztóban, szárított gomba a kamrában és valamilyen sűrítésre, finomításra alkalmas tejtermék (tejszín, tejföl, krémsajt) a hűtőmben mindig akad. A hús ezúttal egy kis szűzpecsenye volt - amolyan leeső darabok egy korábbi főzésből, amikor "csinosra" faragtam az egész szüzet. De ennek híján ugyanígy elkészítettem volna karajból, vagy csirkemellből is. A szárított gomba pedig rókagomba, a tejtermék mascarpone volt.

2.5 dkg szárított gombát 1 órára langyos vízbe áztattam, közben

25 dkg szűzpecsenyét vékony csíkora vágtam és 

worchestershire szószba pácoltam. A húst ezután

olaj és vaj keverékén hirtelen megsütöttem, miközben

sóztam, borsoztam, fokhagymáztam. Hozzá adtam

12.5 dkg (fél doboz) mascarponét, megszórtam bőven

petrezselyemmel és a közben kifőtt

25 dkg spagettivel összekeverve tálaltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr893468425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása