Étterem - Paripa Csárda

Címkék: kritika egyéb étterem

2011.12.22. 08:30

Karácsonyi céges ebéd a Paripa Csárdában. Sokat hallottam már erről, a Debrecenben szinte kultikus hírnévvel rendelkező, étteremről, de még sohasem jártam benne. Örülök, hogy ezúttal sor került rá, mert tényleg érdemes ellátogatni ide.

Az eredeti étterem 2005-ben porig égett és utána szinte hihetetlen összefogással épült újjá. Kellemes csárdahangulat az erdő közepén, ízletes, magyaros ételek, figyelmes kiszolgálás. A hét minden napjára jut valami érdekesség (pl, főzeléknap, vegetáriánus nap is), vasárnaponként svédasztalos családi ebéd - mi erre neveztünk be. És igaza van a kolleganőmnek, ez nem egyszerűen svédasztal, hanem "terülj-terülj asztalkám" volt. Nem sorolnék fel mindent, mert az szinte lehetetlen, hogy ne hagyjak ki valamit: korhely halászlé, húsleves, gulyásleves, borjúpörkölt, kakashere pörkölt, mindenféle sertéssültek, töltött szárnyasok, halak, szarvas, rántott zöldségek, házi sütemények. És jóféle házi pálinka... Az én választásaim a következőek voltak:

Korhely halászlé: ilyet többen is ettünk, mindenki  10-ből 10-re hajlott az értékeléskor! (Én is, annak ellenére, hogy az állaga lehet, hogy nem előírásszerű volt...)

Szarvassült barnamártásban, diós tésztával: meglepő párosításnal tűnt, de határozottan van létjogosultsága. Nekem a barna mártás lehetett volna kicsit édeskésebb, de a diós tészta helyrebillentette az ízeket (8.5)

Töltött káposzta: ez ugye, eléggé ízlések és pofonok kategória, de ez pont az én számíze szerint készült (9)

Gyömölcsös tejberizs: semmi különös, az volt, ami a neve, én nagyon megkívántam, mert ezer éve nem ettem (6)

Összességében nagyon ízlett minden és tetszett a hely. Itthon már be is harangoztam, hogy ide el akarom vinni őket is egy kis kirándulással egybekötve.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr303474790

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gesztenyével töltött pulyka recept 2011.12.23. 16:03:14

Recept elkészítési módja: A megtisztított pulykát kívül-belül besózzuk, hasüregét bedörzsöljük majoránnával. Hagyjuk egy órát á

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása