Csak, hogy túlzásokba essek... Így aztán a normál salátakeveréket szivecskés kiszúróval formázott cékla és vajretek darabokkal ízesítettem, díszítettem. A vinegret mártás viszont nem túlzás, hanem jó. A klasszikus változat 1 rész ecetből és 3 rész olajból áll, amit sóval, borssal ízesítenek. Ez azonban tetszés szerint variálható, a hozzávalók sora bővíthető.

A saláta alapja ez esetben egy zacskós saláta-keverék volt, amit paradicsommal, főtt céklával, vajretekkel, póréhagymával és fűszeres kecskesajttal egészítettem ki. A vinegret mártás a következőképpen készült:

2 teáskanál borecetet kikevertem

1 teáskanál mustárral,

sóval, borssal, petrezselyemzöldddel, majd

6 teáskanál olíva olajjal. A savanyúságot ellensúlyozandó

kevés tejszínt is tettem bele.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr54119048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása