A férjem véletlenül bontotta ki ezt az ajváros üveget, de ha már így történt, akkor nincs mese, használni kell. Akár sült csirkéhez is, miért ne? Ezúttal mártásosra készítettem, finom lett. Tulajdonképpen a paprikás csirkére emlékeztetett, de mégsem. Az egyik kedvencem volt mostanában.

A csirkedarabokat ztam, borsoztam, majd bőrös részükkel lefelé a forró serpenyőbe tettem. Dobtam melléjük pár gerezd zúzott fokhagymát és minden húsdarabra kanalaztam egy jó adag ajvárt. Mikor a bőr megpirult, a megfordítottam őket és meghintettem pirospaprikával. Mérsékeltem a hőt, befedtem és puhára pároltam, majd a bőrt még egy picit átpirítottam. A húsdarabokat kivettem és a visszamaradt pecsenyelét néhány kanál tejszínnel átforraltam, ezt a mártást kínáltam aztán a sült csirkéhez.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr954334137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása