Sonkás karalábé főzelék

Címkék: főzelék karalábé

2012.03.27. 08:30

Vagy legalábbis akár főzeléknek is nevezhetjük. De nem is ez a lényeg, hanem a friss tavaszi íz. És szokásomhoz híven a főzelék nálam a legkevésbé sem jelent valami csirízes lében úszó fonnyadt zöldséget..

10 dkg főtt sonkát

kevés vajon átpirítottam, majd

2 szál újhagymát is rádobtam felkarikázva. Ezután jött

2 karalábé meghámozva, kis kockákra vágva.

ztam, borsoztam ás

kevés csirke alaplével megpároltam.

kevés liszttel megszórtam és

tejföllel kevertem el. Bőven megszórtam

vágott petrezselyemmel. Akár köretként, akár csak önmagában nagyon finom, ebből a mennyiségből 2 nagy adag lett.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr844342233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása