Hal medvehagyma mártással

Címkék: hal medvehagyma

2012.03.29. 08:30

A narancsos hal óta tudom, hogy a halat is tényleg bármivel lehet enni. Medvehagymával meg, naná! Még mindig volt egy kis maradék fagyasztott, most már tényleg muszáj volt elhasznáni. Nem cifráztam túl a dolgot, egy hétköznapi 20 perces ebéd nem erről szól. Aztán meg tényleg nagyon finom lett, jól illett össze a hal és a medvehagyma. Az pedig külön jóérzéssel töltött el, hogy ismét egy egészségesnek titulálható étel készült a konyhámban.

A halat - ezúttal afrikai harcsát, de használhatunk bármilyet - sóztam, citromos borsoztam, meghintettem egy kis liszttel majd kevés vajon megsütöttem. Azért szeretem így csinálni, mert a liszttől sokkal ropogósabbra sül a hal, a vajtól pedig jobb íze lesz. Mikor elkészült, kicsit félretettem, amíg elkészítettem a mártást. Ugyanabba a serpenyőbe, amelyikben a hal sült tettem még egy kis vajat, majd a fagyasztott, de már kiengedett medvehagymát. Kis ideig pároltam, közben sóval, borssal, szerecsendióval fűszereztem. Kevés liszttel ezt is meghintettem, majd főzőtejszínnel engedtem fel és pár perc főzés után a sült hallal tálaltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr484342348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása