A sárgarépa és társai igazán hálás zöldségek, hiszen egész évben kaphatók kifejezetten jó minőségben is. Az első tavaszi friss zöldségek azonban mégiscsak mások. Az embernek már a hangulata is jobb lesz tőlük. A férjemmel ráadásul egyre inkább zöldségpártiak lettünk, egyáltalán nem hiányzik minden étkezéshez hús. A gyerekeknek persze egész más a véleményük erről. Úgyhogy a csirke alapléből ők megkapták a húsdarabokat, mi beértük a lével is. Egy kis spárgával és vajas nokedlivel kiegészítve.

Friss sárgarépa, petrezselyem, karalábé és újhagyma kockákat

1 evőkanál vajon pirítani kezdtem. Mikor már kezdett odakapni, hozzáadtam a zöldspárga darabokat is, majd felngedtem csirke alaplével és megfőztem a levest.

1 tojásból,

1 evőkanál vajból,

csipet sóval és

annyi liszttel, amennyit felvett, nokedlitésztát kevertem, amit aztán a levesbe szaggattam. Friss petrezselyemzölddel megszórva tálaltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr484527774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása