Sajtos ropogós tallér

Címkék: sós csemege

2012.10.22. 09:00

Néhány hete már a férjem is megsütötte, de persze ő nem jegyezte meg a receptet. Nem is baj, mert az enyém jobb lett :) Ideális ropogtatni való, például borpalackozáshoz. Természetesen más alkalom is megteszi. A lényeg, hogy ropogjon!

sajtos ropogós tallér.JPG

50 dkg lisztet a késes aprítóm segítségével morzsás állagúra dolgoztam össze

25 dkg margarinnal. Ezután összegyúrtam

1 tojással,

1 csapott evőkanál sóval,

fél zacskó sütőporral,

25 dkg reszelt sajttal,

0,5 dl olajjal (lehet, hogy ez nem kell bele, mert aztán kifolyt a tésztából..., de lehet, hogy pont ettől lett olyan jó!) és 

annyi tejföllel, hogy lágyabb állagú tésztát kapjak. 1 órát pihentettem, majd kis gombócokat (kb 3 dkg-os, ping-pong labda méretűeket) formáztam, végül a kis kézi készülékemmel megsütöttem őket. Némelyeket előzőleg köménymagba forgattam.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr624861574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cérnamama 2012.10.29. 11:06:34

Hol szerezted ezt a készüléket?

eszterlánc21 · http://eszterlancfoz.blog.hu 2012.12.22. 17:22:21

@cérnamama: internetről rendeltük, amikor a többi konyhai eszközt is.
süti beállítások módosítása