Lassan vége az eperszezonnak, nálunk is az utolsó előtti szedés végezte ilyen módon. Viszont meggyőződésem, hogy málnával és szederrel is ugyanilyen jó lenne, úgyhogy talán mégsem késő közzé tenni.

epres limonádé 2.JPG

Nagyon egyszerű az elkészítése. Egyszerűen limonádét készítünk, amibe eperpürét keverünk. Ez az egész tényleg ízlés dolga, én így készítettem.

1 liter italhoz

5 dkg cukorból (fele nyírfacukor/eritritol) és

1 dl vízből

5 gr citromsavval limonádé szirupot készítettem. Miután kihűlt

15 dkg eperpürét tettem hozzá, majd szódavízzel 1 literre egészítettem ki. Természetesen a szirupból és az eperpüréből nem egy adagot készítettem egyszerre :) És ugyancsak természetesen friss citrommal is készíthető, de nekem csak egy kevéske volt itthon éppen, hirtelen jött az ötlet...



A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr135366497

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.06.18. 14:38:57

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása