Van már egy igen jó sütőtökös muffin receptem itt a blogon, de amikor a kezembe került egy fénymásolt recept a masszőrnél, úgy gondoltam, egy próbát ez is megér. A férjem azt mondta, hogy ez volt a legjobb muffin, amit valaha evett, a lányom meg azt, hogy minek próbálkozni mással (pl. ezzel), ha már meg van a tökéletes recept... Szerintem jó lett, egészen más jellegű, mint az a másik, csokis változat, ez talán tényleg egy kicsit férfiasabb, karakteresebb ízvilág.

sütőtökös muffin blog.JPG

4 db tojást,

2 dl olajjal és

20 dkg cukorral (fele eritritol volt) habosra kevertem, majd hozzá adtam 

25 dkg sütőtököt (sütve), fűszereztem

csipet sóval, fahéjjal, szegfűszeggel, reszelt narancshéjjal, kissé újra átkevertem, majd hozzá szitáltam 

20 dkg lisztet, amelyet előzőleg

2 teáskanál sütőporral kevertem el. A lszttel már csak lazán kevertem át, ekkor tettem bele

5 dkg tökmagot, amit előzőleg szárazon kissé átpirítottam. A masszát papírkapszlikkal bélelt formákba kanalaztam, majd 20 percig sütöttem légkeverés mellett 160 fokon (normál módon 180 fokon)

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr125600519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása