Ezt gyorsan le kell írnom, mert az előbb csináltam fejből és el fogom felejteni... Szóval az úgy volt, hogy volt itthon maradék mascarpone, nektarin és cseresznye és gondoltam jó lenne ebből valami finomság. Beírtam tehát a keresőbe és jöttek is a receptek. De az egyiket sütni kellett, a másikhoz hiányzott valami, a harmadikban túl sok volt ez és túl kevés az... Úgyhogy kénytelen voltam megint a saját fejem után menni és ezúttal jól sült el a dolog.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tehát először is

25 dkg mascarponét kikevertem

2 csomag vaníliás cukorral, majd összekevertem

25 dkg apró kockákra vágott nektarinnal. És akár készen is lehetne. De volt itthon kész mézes kosárka az Interspárból, így ezeket töltöttem meg a krémmel (12 darab lett).

Ha jól belegondolok, innentől a variációk száma végtelen. Hiszen lehetne eper, málna, stb. a tészta pedig akár piskóta, linzertészta, leveles tészta stb.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr542133859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása