körözöttes pulykamell

Címkék: magyaros csirke hús

2011.01.11. 08:30

Volt még bőven maradékunk az előző napokról, de részben féltem, hogy mégsem lesz elég, másrészt tudtam, hogy a fiamnak nem feltétlenül minden a fogára való, úgyhogy csináltam egy kis kiegészítést. Pulykamellet pácoltam fokhagymával, majd hirtelen ötlettől vezérelve egy kis maradék körözöttet is rátettem. Szokásos módon a pároló serpenyőmben készítettem el. Meglepő módon elég erősen érezhető volt a juhtúró íze, viszont kinézetre semmi különöset sem mutatott az étel. Hogy mégis kissé mutatósabb legyen egy kis paprikás tejföllel kevertem és sütöttem át. Nagyon jó lett a végeredmény, legközelebb már tudatosan fogom alkalmazni ezt a körözöttes pácolást.

 

0.5 kg pulyka (vagy csirke) mellet kisebb darabokra vágtam és egy órát pácoltam

2 gerezd lereszelt fokhagyma és

1 nagy kanál körözött társaságában. Ezután saját levében pároltam, majd zsírjára sütöttem. Összekevertem

kevés piros paprikát

egy kanál tejföllel és a már elkészült hússal elkeverve kissé átforrósítottam.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr852565495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása