kalácspuding

Címkék: édesség édes második

2011.01.30. 08:30

Bármilyen eszméletlen finom is lett a vaníliás csigám, ilyen-olyan okok miatt maradt belőle, amik másnap, de különösen harmadnap már nem nyújtottak akkora élményt. Kidobni viszont sajnáltam volna őket, tehát kalácspuding lett belőlük. Kevés ennél egyszerűbb édesség van és még takarékosságunkkal is büszkélkedhetünk. Nem mellesleg pedig finom.

A vaníliás csigákat kisebb darabokra vágtam, kivajazott tába tettem őket és cukros, tejes felvert tojással öntöttem le őket. Ha kalácsból készítem, akkor a szeleteket előbb megpirítom, megvajazom, utána szeletelem. Ebben az esetben a mazsolát külön teszem bele, de ez most a csigákba be volt építve...

200 fokon 20perc alatt megsül. Legjobb azon melegében enni, elvetemültek akár tejszínhabbal is...

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr592605818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása