párolt fehér káposzta

Címkék: káposzta

2011.04.01. 08:30

Bajor hangulatú ebédünk volt, az Aldiban vettem nürnbergi grillkolbászokat és bajor fehér kolbászt. Az igazi persze bajor pereccel lett volna, no de mégiscsak egy hétköznapi ebédről van szó, úgyhogy maradt a krumplipüré. És persze egy kis párolt káposzta...

1 fej hagymát

olajon megpároltam, majd

egy evőkanál cukrot is karamellizáltam rajta. Ezután tettem rá

1 kis fej káposztát vékony csíkokra vágva,

sóztam, borsoztam, köménymagoztam, öntöttem bele

1 dl fehérbort (pezsgő is jó!), belereszeltem

1 almát és fedő alatt időnként megkevergetve készre pároltam. Igény szerint egy kis

borecettel még savanyítható.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr372783485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása