Valamikor, régen, mintha már pácoltunk volna kólában húst egy grillezéshez... Vagy csak akartunk? Mindegy is, a mostani ötlet Mágnes Dórától jött. Szerintem a végeredmény egyszerűen zseniális lett, alig tudtam abbahagyni. A gyerekek megették, de nem lettek rajongók, a férjnek pedig nem maradt... Kétség kívül, nem a legegészségesebb ételek közé tartozik a sok mű izé miatt, de néha talán nincs ebből gond. Bár én most hajlok a minél gyakoribb felé :)

A csirkeszárnyak hegyét levágtam (gyűlik az alapléhez való...), a darabokat

sóztam, borsoztam, majd

kólából, ketchupból és piros aranyból (lehet mézet is tenni bele, én azt most kihagytam) álló pácban hagytam állni pár órán keresztül. Aztán, mivel pont belefértek a pároló serpenyőmbe, ebben sütöttem meg őket, egyébként sütőben tetem volna. Eredetileg steak burgonya készült volna hozzá, de végül egyszerű krumplipüré lett. Van ez így néha...

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr52826849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása