burgonya gombóc

Címkék: krumpli köret

2011.06.29. 09:30

Amikor a receptet az élet írja... Vörösboros-gombás marharagut főztem és csak az utolsó pillanatban vettem észre, hogy nagyon kevés krumpli van itthon, amit pedig köretnek szántam. És hirtelenjében az jutott eszembe, hogy egy kis liszttel megpótolva, gombóc formában talán elég lesz... Nem lett elég, mert olyan jól sikerült, hogy a tarhonyás részleg is idepártolt :)

25 dkg főtt krumplit (ehhez újkrumpli nem jó!) villával alaposan áttörtem, adtam hozzá

12.5 dkg lisztet,

1 tojást,

1 evőkanál vajat,

csipet sót, majd összegyúrtam és gombócokat formáztam (8 darabot). Sós vízben megfőztem, leszűrtem, majd forró olajon átforgattam. 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr453009690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása