almás palacsinta

Címkék: alma palacsinta édes második

2011.08.09. 09:30

Kihasznáva az alkalmat, hogy a fiam nem itthon ebédelt, olyan "másodikat" kerestem, amit ő nem szeret. Ezt például nem, mi hárman viszont annál inkább. Olyannyira, hogy a nyaralás során egy kempingfőzőn is elkészült, igaz akkor reszelő híján darabokra vágott almával. Akkor, ott, annak csak mérsékelten lett palacsinta formája, de itthon azért megy ez :)

20 dkg lisztből,

2 tojásból,

csipet sóból,

1 evőkanál cukorból

annyi tejjel, hogy a szokásosnál kissé sűrűbb legyen, palacsintatésztát kevertem, majd 1 órát állni hagytam. Ekkor belereszeltem

2 almát és öntöttem a tésztához egy

kevés olajat. Ezután megsütöttem a kissé vastagabb palacsintákat.

Fahéjas porcukorral megszórva ettük.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr363135252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása