Nekem a torma valamiért tavaszi étel. Valószínűleg a húsvéti főtt sonka miatt. Valójában persze inkább ősszel "érik" ez a gyökérféle, most lehet nagyobb tételben kapni a piacon. Vettem hát én is, már eleve levesnek szánva a dolgot, mert eszembe jutott, hogy ott van még a fagyasztóban az a bizonyos húsvéti sonka főzőlé. A torma lereszelésétől viszont nagyon ódzkodtam, ezért a késes aprítómat vetettem be. Vajon ez lehetett a hiba? Meg kell szenvedni a reszelést ahhoz, hogy jó ízű legyen a torma? Mert ez olyan keserű lett, amin már nem segített volna a világ minden tejszíne sem. És nem, nem a sonkalével volt a baj, megkóstoltam, jó sós volt, füstös, de nem keserű. Szóval a leves a nmosogatóban végezte. Valakinek valami ötlet, hogy mi lehetett a hiba?

Most olvasom, hogy az illóolajok a reszelés során szabadulnak fel... Nos igen, ez abszolút alátámasztható :) Ezek szerint nincs mese, reszelni kell...

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr713288919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cérnamama 2011.10.11. 18:48:07

Ha leforrázzod a tormát,nem olyan erős,keserű.Ha saját tormából készítem a tormamártást így csinálom.Szerintem nem a daraboló a bűnbak!
süti beállítások módosítása