Nincs mit tenni, a kölkök húst akarnak. Hússal, ha lehet... És előszeretettel csirkét. Én meg már unom. Úgyhogy már korábban elkezdtem a tematikus csirkesütést, nem mindig mindenfélévél fűszerezve, hanem mikor mivel. Ezúttal paprikával. Fűszerpaprikával és kétféle frissel. Nagyon jó lett. Egyébként is, ez a párolóserpenyőben csirkesütés, szerintem, nagyon jó dolog, igazán kár, hogy korlátozott a kapacitása. Sokkal gyorsabban meg van, mint a sütőben, energiatakarékosabban is, nem szárad ki, omlós lesz, mégis sült ízű. A tepsis krumpli pedig, bár jellemző köret nálunk, eddig még nem került leírásra. 

8 db csirkecombot besóztam, borsoztam, majd bőrével lefelé a forró (pici olajjal, vagy libazsírral kikent) párolóserpenyőbe tettem, a húst pedig megszórtam pirospaprikával, valamint csíkokra vágott friss paprikával és paradicsompaprikával. Mikor a bőr már színt kapott, akkor befedtem, a hőfokot visszavettem és készre pároltam. Közben egyszer megfordítottam a húsdarabokat, de a végén újra a bőrös felével lefelé megpirítottam. A tepsis krumplihoz kb 1 kg krumplit, 2 fej hagymát, néhány sárgarépát és fokhagymagerezdet felszeleteltem, olajal átforgattam, majd 200 fokos sütőben megsütöttem.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr93343363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cérnamama 2011.11.04. 10:08:39

Egyszer mutatsd meg a párolóserpenyődet munka közben!
süti beállítások módosítása