Néha nem bírok magammal és a gyerekek rosszalló pillantásaival mit sem törődve, kalandorkodom a konyhában. Mint például most. Az előző estékről a hűtőben felejtődött egy kis kéksajtos kence, amit hirtelen felindulásból a brokkoli levesbe kevertem. És jó lett! Ha valaki szereti a sört, az érett sajtokat, a kapribogyót, akkor ez a leves is bejövős lesz. A pirított mandula édessége pedig remekül egészítette ki a többi hozzávaló kesernyéjét. Ja, amúgy a gyerkek is megették végül. Lehet, hogy már sört is isznak?? :D 

 

50 dkg brokkolit rózsáira szedtem, megmostam, a szárakat meghámoztam, daraboltam, majd megfőztem. Jobb esetben csirke alaplét használtam volna, de most csak egy kis zöldségleves kocka volt kéznél. Turmixolás közben adtam hozzá a

kéksajtos kencét (kéksajt, krémsajt, kapribogyó), valamint

kevés liszttel elkevert tejszínt. Levesbetétként szárazon pirított mandulát kínáltam hozzá (de a gyerekek maradtak a jól bevált reszelt sajtnál és levesbogyónál)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr224171156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása