Epeműtét ide, vagy oda, a paprika továbbra is tiltólistás nálam. Oly régóta így van ez, hogy már nem is szeretem a paprikát, nem is hiányzik. Többnyire. Mert néha azért megkívánom. Ilyenkor aztán gondosan megsütöm, meghámozom őket és eszem napokig, mert ebben a formában nem okoz gondot. Ezúttal tésztára került, könnyű ebédként. Hozzá egy kis bazsalikom az ültetvényről :) A sajt szabadon választott, jelen esetben gorgonzola, de lehetne feta is, mozzarella is, ami éppen van otthon.

sült paprikás tészta.JPG

4 nagy kápia paprikát (többet persze, de ehhez az ételhez csak ennyit használtam fel) megsütöttem, meghámoztam, majd csíkokra vágtam. Közben 

2 gerezd fokhagymát lereszeltem,

olíva olajon kissé megpirítottam, hozzáadtam a paprikákat, 

sóztam, borsoztam, hozzájuk olvasztottam

2 kocka csípőspaprikás sajtot, végül beledobtam

néhány bazsalikom levelet. Hozzászedtem 

25 dkg előzőleg megfőzött tésztát némi lével együtt, picit összemelegítettem majd frissen tálaltam. Ízlésünk és hűtőnk tartalma szerint feta, vagy gorgonzola kockákat tehetünk a tetejére.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr694716187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása