Mángoldszár krémleves

Címkék: leves mángold

2011.10.14. 08:30

A mángoldos rakott krumplihoz csak a sötétzöld leveleket használtam fel, itt voltak tehát még a fehér levélnyelek. Alapvetően a szárzellerhez és a rebarbarához hasonlít a kinézete, az íze pedig a spenóthoz. Egy új zöldségféle pedig hogyan is végezhetné másképp a konyhámban - mint krémlevesként... Mivel eléggé körmömre égett az ebédkészítés, ezért nem sokat vacakoltam a levessel, durr bele minden és ha már spenótos az íz, akkor nálam szerecsendió a fűszere.

A kb 0.5 kg mángold levélnyeleteket feldaraboltam és egyszerűen megfőztem a levelek blansírozó vizében. Dobtam hozzá

1 kisebb főtt krumplit, ami kimaradt a rakott krumpliból,

2 natúr kockasajtot,

1 dl tejfölt, ízesítettem

sóval, borssal, szerecsendióval, majd leturmixoltam. Tényleg, kifejezetten spenótos volt az íze és vicces, hogy ehhez nem zöld, hanem fehér...

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr353298639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása