Szárított gombás hagymaleves

Címkék: leves hagyma gomba

2011.10.18. 08:30

Ez a leves ennek a mintájára készült, ezúttal azonban szárított gomba állt rendelkezésre, így több lett benne a hagyma. A gomba íz azonban így talán mégis intenzívebb lett, nagyob finom az egész összességében. Az egyetlen bosszantó dolog az volt, hogy hiába mostam át, aztán pedig áztattam be és nagyon óvatosan az áztatólé alját nem használtam fel, mégis recsegett-ropogott a fogunk alatt valami. Homok talán csaknem, mert ennyi akkor sem maradhatott volna rajta, benne, ha a Szaharában termesztik. Vajon a spórák lehettek? Vagy mi?

2,5 dkg (egy maréknyi) szárított erdei gombát átmostam,majd forróvízbe beáztattam. Közben

4 kisebb fej (kb 25 dkg) hagymát durva kockákra vágtam és

kevés vajon üvegesre pároltam.

Sóztam, borsoztam, tettem még bele

kakukkfüvet és petrezselymet, majd hozzáadtam a beáztatott gombát is. Felöntöttem

1l csirkehúslével, a gomba áztató levével, majd készre főztem.

Friss petrezselyemmel tálaltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr33305587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása