A salsa azt jelent: szósz. Ennél fogva tehát minden mártásszerű gezemice nevezhető salsának, nem csak az a bizonyos paradicsomos. Azért a salsa mégiscsak más egy kicsit. Legalábbis nekem ez mindenképpen egy darabosabb valamit jelent, amit szinte villával is lehet enni. És inkább nyers, mint főtt. Szóval ez egy avokádóból készült salsa lett, nyersen, darabosan, zölden, kicsit paradicsomosan. Én teljesen elfogult lettem az utóbbi időben ezzel a zöld izével. Lassan jöhet az avokádós pite is...

1 érett avokádót meghámoztam, kis kockákra vágtam. Hámozás nélkül, de szintén kis kockákra vágtam

1 érett paradicsomot,

1 paprikát,

2 szál újhagymát. Ízesítésként

só, bors, citromlé, koriandermag és petrezselyem zöld került bele. Villával összekevergettem, nyomkodtam, aztán jól megettem. A többiek kaptak

mozzarellás, bazsalikomos, lilahagymás paradicsomot. Az se kutya.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr74542384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása