Miután eldőlt, hogy idén is lesz halászlé, már csak azt kellett kitalálni, mi legyen a főfogás és a desszert... De ez most kifejezetten gyorsan ment. Tökéletesen egyformán, sőt, szinte egyszerre gondoltuk azt a férjemmel, hogy előre előkészített, pácolt húsokat fogunk hirtelen megsütni, tehát bélszínt, kacsamellet, ill. szűzpecsenyét. Az már az én külön gondolatom volt hozzá, hogy a köret akkor legyen egy picit különlegesebb. Így került sor erre a két pürére, amelyek ízben és látványban is nagyszerűen járultak hozzá az ünnepi asztalhoz.

lilakáposzta püré.JPG

A lila káposzta püréhez a szokásos módon készült párolt lila káposztát használtam, amelyből ezúttal a fagyasztóból vettem elő egy adagot. Felmelegítés után vörösborba áztatott aszalt szilvát tettem hozzá, majd pürésítettem.

A krumplipüré is a szokásos módon készült, azzal kiegészítve, hogy a krumplihoz 1 nagy gerezd fokhagymát is hozzáfőztem, ill. pürésítettem, a vaj és a tej hozzáadása után pedig reszelt cheddar sajt is került bele. 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr194982267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása